Wednesday, May 4, 2011

Sujud syukur...


Alhamdulillah... pernantian saya selama ini akhirnya sudah terjawab pada hari ini. Syukur Ya Allah... Dia maha mengetahui apa yang terbaik untuk saya. Sukar untuk saya mengambarkan perasaan saya. Di saat KPT menghadkan penghantaran staf ke UK dan Aussie untuk sambung pelajaran... Tetapi Allah telah memudahkan saya untuk ke sana. Satu keajaiban untuk saya. Rasa macam tidak percaya dengan keputusan ini. Dan ini juga mengajar saya sesuatu..


Maha suci Allah.. pabila DIA berkehendakkan sesuatu ke atas kita.. tiada siapa yang boleh menghalangnya. peraturan manusia hanyalah satu peraturan. Sesungguhnya Allah maha mengetahui segalanya. Sujud syukur aku kepada MU ya Allah.

Di sini, saya dengan rendah diri ingin mengucapkan jutaan terima kasih untuk semua yang sentiasa mendoakan kejayaan dan kebahagiaan saya. Terima kasih atas doa kalian. Dan saya yakin, kerana kalian juga saya berjaya mencapai apa yang saya citakan. Terima kasih untuk semua. Saya doakan agar kita semua akan berjaya di dunia dan di akhirat. Semoga setiap apa yang kita harapkan menjadi kenyataan. InsyaAllah...


Ku sujud syukur ke hadrat Mu....

5 comments:

mak encik | SZ said...

alhamdulillah!
tahniah k anis!!!!
happpyyyy forrrr uuuuu! :)

Arenis said...

Tq dik. All the best to u too....

Unknown said...

tahniah anis..boleh la nur ke sana nanti..hehe

FaHim aL said...

tahniah puan & semoga berjaya :)

Arenis said...

Thanks Nur dan Fahim....
Tq for your dua.
All the best to u. God bless.