Thursday, January 13, 2011

Owh... Temuduga!

Hari ini saya ada ditemuduga untuk cuti belajar. Saat yang mendebarkan. 2 jam saja lagi masa saya akan tiba. Fuhh.. sungguh debaran makin terasa... terasa sejuk kaki tangan ni dibuatnya.
Semalam berita yang menyedihkan...
ada 2 saja tempat untuk ke UK. dan 2 tempat itu telah pun diisi oleh staf dari fakulti lain. Permohonan dari tahun lepas lagi.
Adakah ini bermakna saya akan terlepas peluang? Kerana saya juga akan ke UK. Emm... Berita tu sedikit sebanyak memang menyentap hati saya. Mungkin kerana saya berharap.
Tapi apa-apa pun, saya yakin dengan perancangan dari Allah. Mungkin tetap ada rezeki saya untuk ke sana. Siapa tahu kan.....

Saya mohon kekuatan dari Allah.. agar sewaktu sesi temuduga nanti saya dapat menjawab setiap soalan dan pertanyaan dengan tenang dan menyakinkan. Hilangkanlah rasa resah gelisah yang melanda jiwa. Balutlah ia menjadi satu ketenangan dalam diri.
Ya.. pada siapa lagi yang harus saya memohon.. hanya pada MU.... moga dipermudahkan segala urusan saya nanti.

Semoga kalian dapat mendoakan untuk saya juga. Semoga doa-doa ini dimakbulkan Allah. DIA maha mendengar...

1 comment:

izzah said...

semoga dipermudahkan segala urusan madam..