Sunday, January 16, 2011

7 hari bekerja..

Fuh... minggu yang memenatkan.
7 hari bekerja. Sabtu Ahad bekerja. 8-6ptg.
Tapi puas. Selesai sudah Strategic Planning untuk our faculty.
19hb akan dibentangkan peringkat universiti. Good luck Dean.
Moga semuanya berjalan lancar.

Otak penat keluarkan idea. Brainstorming banyak benda.
Dari segi peningkatan untuk pelajar, peningkatan untuk pensyarah, staff
sokongan dan yang pasti untuk peningkatan fakulti secara menyeluruh.
Bulan Julai, kalau ianya seperti dirancang..pasti saya akan merindui suasana
di fakulti. Sama-sama sibuk, sama-sama bersusah payah, sama-sama gembira
dan suka duka bersama.
Pasti saya akan rindu semua itu!

Sampai kat rumah pukul 6:15petang. Suami tersayang pula bersiap-siap ke tempat
kerja. 2 hari ini, sang suami jadi babysitter, ayah mithali yang terbaik untuk anak-anak.
Terima kasih sayang!
Awak terlalu banyak menyokong saya... dulu dan kini tak pernah berkurang sokongan
awak terhadap saya.
Terima kasih!
Saya sayang kamu..... :)

Masa untuk rehatkan minda..rehatkan mata....
jom anak-anak kita tidur...
moga mimpi yang indah-indah.

Selamat malam....


2 comments:

saljihitam said...

takde button like eh ?

hehe. all da best madam !

Arenis said...

tak de button like. but i know u like me :) hehehe...