Tuesday, January 17, 2012

Hari-hari yang berlalu



Pejam celik pejam celik dah nak masuk 4 bulan saya di sini.
Ianya satu penghijrahan yang besar untuk kami.
Kami tinggalkan semuanya di Malaysia.
Dan kini... perjalanan yang panjang tanpa noktah akhir untuk saya.

Termenung... berfikir panjang saya di buatnya.
Banyak yang ingin dikatakan.. tapi tidak terluah dengan perkataan.
I don't know where to start...
I feel lost in my way.
Oh what happen to me now?
Kekacauan jiwa!
atau semua orang yang tengah belajar macam saya ni mengalami situasi yang sama?


3 comments:

Princess Nur said...

biasa la anis kalau byk berfikir memang tak terluah dengan kata2..same to me time keje mmg takde idea langsung nak menulis.. otak asyik pikir hal keje je.. how's life? rasanya awak n family dah stabil dan dapat sesuaikan diri di sana kan.. kami sentiasa doakan uols selamat hingga kembali ke Malaysia nanti..

Fahmi said...

steady kak anis..jiwa kacau tu biasa, perasaan takut tu nanti buat pendorong kita jadi rajin lagi..insyaAllah

Anonymous said...

Major depression is not a sign of some weakness. It's a normal a reaction to selected events which happen within our lifestyles [url=http://buyadderall1.com/]buy adderall[/url] that people do not like and that we have zero control of. It is perfectly normal to obtain stressed out once in a while if the scenario thus justifies that.