Sunday, October 9, 2011

Perjalanan bermula

Alhamdulillah.
We are in Cardiff!


This picture taken at Kota Bharu airport 24/9/2011.

Terima kasih pada semua saudara mara yang menghantar. Thank you for your ample time.
















Location : KLIA airport with hubby's family.

Selamat sudah perjalanan kami ke sini.
Dan kini bermulalah perjuangan aku untuk mencapai matlamat yang ditetapkan.
Mampukah aku??
Persoalan ini kerap bermain di fikiran.
Aku harus sahut cabaran ini. Tidak mungkin berpaling lagi.
Set your goal!
Set your target!
Semua ini kena clear... semua ini kena lebih spesifik.

Thank GOD...
Syukur... Mr hubby and kids helped me a lot.
Merekalah penyuntik semangat ini!
I have to be strong.

Terima kasih untuk semua yang telah mendoakan aku untuk selama ini.
Doa kalian dimakbulkan Allah.
Terima kasih untuk keluarga tersayang : Mama, papa, Nda, Ibu adik beradik dan juga saudara mara.
Terima kasih untuk sahabat-sahabat tersayang yang banyak menyokong dan memberikan kata-kata semangat untuk aku!
Dan untuk kamu sahabatku : terima kasih kerana sentiasa menelefon bertanya khabar dari jauh.
You really a special friend... oh no... u r more than a good friend.
I love u all!

Pesanan untuk diri sendiri:
Awanis, kuatkan semangat.. tabahkan hati, Semoga kamu berjaya menempuhnya!

1 comment:

Anonymous said...

good luck Pn.. jadi student yang rajin and ingat family selalu.