Friday, February 19, 2010

Aku cemburu...



Aku cemburu
sungguh cemburu tika ini
Dia bergerak tanpa henti
Dia berjalan tanpa penat
Dan aku...
Aku masih lagi di sini
ditinggalkan dia berlalu pergi

Dia tidak pernah menoleh
Dia sombong
Dia angkuh

Huh...
adakah kerana aku terlalu cemburu
maka aku ingin salahkan Dia
Tolong berhenti
Tolong dengari aku

Tolonglah..
aku akan bergerak pantas mendahuluimu
Huh.. bolehkah aku??
atau mungkin,
kita boleh berjalan seiringan :)

P/s: aku yg dilanda kesibukan... dan Dia terus bergerak tanpa pedulikan aku.
Huh kejamnya!


3 comments:

ahmad safuan said...

salam ziarah..
hehe..aq juga cemburu sih..

Wah2,hebat-mumtaz pn awanis..

Sudah upgrade design blog menjadi lebih user iterative & dynamic..

ol the best pn awanis,selamat berjuang dalm mendidik anak bangsa..

May Allah strengthen ur path-inshaallah.

Arenis said...

Salam Safuan...
Saya masih belajar :) byk lagi yang perlu dipelajari.
Terima kasih atas doa awak tu.
Saya amat menghargainya.
All the best to u... God bless.

Anonymous said...

what I was looking for, thanks